FELHÍVÁS – Extra akadémiai ruházat és kiegészítők rendelésére

Kedves Szülők! Kedves Sportolók!
Szeretnénk tájékoztatni Benneteket, hogy az idei versenyszezon előtt lehetőség nyílik akadémiai ruházat és kiegészítők rendelésére. A felhívás végén egy külön fájlban gyűjtöttük össze a rendelhető termékek listáját.
Az alábbiakban találják a rendelés menetére vonatkozó fontos tudnivalókat!
Fontos információk a rendeléssel kapcsolatban:
- Több termékből női, férfi és junior változat is van, így kérjük körültekintően nézzék át a termékeket, mérettáblázatokat.
- Lehetőség van akadémiai logózott termékek rendelésére, valamint a logózáson túl, névvel ellátott termékek vásárlására is. FONTOS: A felirat legfeljebb 15 karakter hosszú lehet (pl. RUGONFALVI-KISS). Az Akadémia arculatába illően ez egy vezetéknév lehet, vagy a vezetéknév és a keresztnév első betűje (HIDVÉGI H.).
- Az evezős mellény limitált számban kapható. Ebben az esetben mindenképpen visszajelzünk, hogy a leadott rendelést tudjuk-e biztosítani. (XXS-39 db, XS-22 db, S-7 db, M-6 db, L-3 db, XL- 3db).
- Szurkolói póló rendelésére is újra van lehetőség.
- A megrendelt termékek cseréjére nincs lehetőség!
- A termékek a beszerzés és logózás miatt tervezetten a szezon előtt érkeznek meg (április 21-30 között), de folyamatosan tájékoztatni fogjuk a megrendelőket!
Rendelés menete:
Termékek kiválasztása, rendelés elküldése a szalay.csenge@kkna.hu címre a következő információkkal:
· A rendelni kívánt termékek nevét, típusát (ha van külön női, férfi, junior) és darabszámát.
· Amennyiben a felsőre szeretnének név feliratot, szükséges elküldeni a kért nevet, amely maximum 15 karakter lehet (pl. TÓTH-DALLOS, HIDVÉGI Z., GAZDAG M.).
· Számlázási név (pl. Minta Eszter), cím (pl. 8096 Sukoró, Tóparti út 1.), számlázási e-mail cím (mintaeszter@gmail.com).
· Az elküldött e-mailre legkésőbb február 19-én megküldjük a számlát és a rendelés visszaigazolását.
· A számlát – a költség-hozzájárulási díjak kiegyenlítésétől ELTÉRŐ módon – átutalással tudják kiegyenlíteni, a számlán szereplő bankszámlaszámra, majd ezt követően véglegessé válik a rendelés.
· Az utalás során, a közleményben szükséges megadni a számla sorszámát, a könnyebb azonosítás érdekében
· Amint megérkeznek az elkészült termékek, e-mailben fogjuk azt jelezni és az Akadémia létesítményében lehetőség lesz az átvételre.
· Ha esetleg nem érkezik meg a számla, érdemes ellenőrizni a Spam mappát is. Abban az esetben, ha ott sem érkezik meg, szükséges felvenni a kapcsolatot a lentebb található elérhetőségek egyikén.
Felhívjuk figyelmüket, hogy amennyiben a számla kiegyenlítése nem történik meg a megadott határidőig, nem tudjuk véglegesíteni a rendelést, az automatikusan törlésre kerül.
Fontos határidők:
Rendelés leadása: 2025. február 18. (kedd), 23:59-ig
Számla kiállítása: 2025. február 19. (szerda)
Számla befizetése: 2025. február 23. (vasárnap), 23:59-ig
A számla befizetésével válik véglegessé a rendelés.
Kapcsolat:
Kérdésekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken érdeklődhetnek:
E-mail: szalay.csenge@kkna.hu
Telefon: +36 30 951 1402